Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2007 21:24 - Из спомените на палача
Автор: oleole Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3444 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 14.08.2007 21:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Мисля, че много хора биха били живи днес, ако имаше смъртно наказание"
Нанси Рейгън


...И началникът вика: "Бе много силно ги режеш тия глави - все хвърчат в публиката, майки и малки деца припадат, хора - уж дошли да се позабавляват, а си отиват с натъртвания!"
...И аз му викам : Добре, няма да ги кълцам толкова силно тия глави. Ами пък един - цял кроул извъртя горе на площадката, като не го доскълцах. Голямо чистене падна след това. И жена ми се кара ,че съм бил изпоцапан. Аз иначе не се накапвам. Та голямо чистене падна и пак останала тук-там засъхнала кръв. И следващият осъден, като се качи, взе, че повърна. А последното му желание било тройна порция и руска салата... Направи отчето на нищо. Отчето вече идва на работа с плътно пристегнати ръкави. Помощникът пък се подхлъзна в повърнатото, изплесна му се брадвата, дето тъкмо я точеше, и храт - единият крак на осъдения точно под коляното хвръкна настрани. Как да го накарам да коленичи над дръвника? И още не се беше изповядал. Процедурата отиде по дяволите. Направо си намразвам професията в такива моменти. И началникът, недоволен, вика: "Я колко много чакат за работа - веднага ще ти намерим заместник..." Изобщо съм в напрежение. А пък помощникът, той с глави е свикнал, ама откакто видя оня отрязън крак, постоянно сънува кошмари.
...Много е гадна тая професия - не им обичам шоутата. Искам да ме пуснат в килията и клъц - да го трепя още на нара. Ама не - народът, та народът... Възпитателно било, пък и били свикнали хората. Обичам го тоя народ, ама по предпочитам да свършвам работата още в клилиите. И тоя осемчасов работен ден - непрекъснато ми докарват разни да ги сека. Да ми се уплатнявало работното време.
...На всеки 6 месеца ми отпускат нова качулка, ама аз като понавъртях стаж и съседите като научиха след някоя и друга година къде работя, престанах да я слагам, само ми се изпотява вратът. Току някой съсед ми донесе специално жито. Ми уважават ме! Обичам ги тия съседи. Вчера - хоп: докараха ми един. Викам си: "Айде - тоя ще го прескочим." Завъртам се леко и пат - лявото уха. Ами началството вика: "Режи, режи!" Пак се завъртам и шат - дясното ухо. На началника му омръзна, вика: "Режи му и носа и го пускай да си ходи."
Така и направих и сега е щастлив човекът. Уважава ме. Но пък, докато работех с качулка, нямаше нужда да се явявам избръснат за работа...
Такива ми ти работи.



Гласувай:
0



1. marianami - Браво
14.08.2007 22:14
Много оригинално:))) Черен хумор, а?
цитирай
2. darkanion - :):):)
15.08.2007 12:08
то май наистина има и черен хумор... :) направо ме остави удивен, Оле, хахахах, ужасТ....
цитирай
3. zari - Интересно и
15.08.2007 12:27
необичайно...нещо по-различно!
цитирай
4. darkanion - aхАамммм
15.08.2007 18:43
точно - по-различно е :) аз затова така останах впечатлен.
цитирай
5. viovioi - добро е!
15.08.2007 19:20
Това не е черен хумор, това е нов стил в литературата САД. Ама тази банда някакъв наказателен отряд ли е?Важно е че всички ги уважават.Наскоро научих, че и американците като се натряскат се питат А ти мене уважаваш ли ме? Are you respect me?
цитирай
6. furiika - Ахахахахахахахааааа!
15.08.2007 22:17
С таз професия, да нямаш вземане-даване със "секирата"?!?
:):):)
Поздрав!
цитирай
7. thekeeper - furiika,
16.08.2007 01:34
спри са. вече е тъпо.
цитирай
8. furiika - Кое, острието ли?
16.08.2007 19:48
:):):)
цитирай
9. thekeeper - нищо...
17.08.2007 01:21
нищо...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: oleole
Категория: Хоби
Прочетен: 68179
Постинги: 26
Коментари: 72
Гласове: 335
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930