Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2007 15:01 - Из личната кореспонденция на д-р Умриго
Автор: oleole Категория: Лични дневници   
Прочетен: 922 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 23.08.2007 15:07


A.С от Шумен:
Докторе, мъжът ми е травестит и постоянно ми облича роклите. Омръзнало ми е, като дойде време да излизаме заедно, да дърпаме някоя фуста и да се караме кой от нас е наред да я облече. Вчера му отстъпих черния си сутиен, та едва се съгласи да събуе копринения ми чорапогащник, ама тия случаи са рядкост. Сигурно имаме еднакъв вкус.
Посъветвайте ме какво да правя, тъй като съседките ми твърдят, че започнал да се гримира и облича по-добре от мене. Ами какво да правя, като излиза по-рано за работа и грабва всичко сносно.
@ Д-р Умриго:
Тук може да ви помогне само курс по пъблик рилейшънс. Запишете се на курс, бъдете по-комуникативни и запознайте с някое семейство, дето екплоатира само мъжкия гардероб.
Аз лично мисля, че ще си станете много близки. Ако не успеете, страшно няма, гледайте по-редовно Българска телевизия.. аз лично имам някои предпочитания към жени с мъжки костюм и вратовръзка, но няма да ви ги натрапвам. Да знаете.., че там е пълно с хора, които плачат за запознанство с вас.

Анонимен пенсионер:
Докторе, аз съм пенсионер човек или просто - пенсионер, щото пенсионерът вече не е човек. Чувал съм, че от песъчинки в мидите ставало бисер. Аз имам песъчинки в бъбреците, ама само на камъни стават. Може ли нещо да се направи, щото да изпикаваме по некой бисер, та белким ние, пенсионерите, смогнем и на финансовия министър, и на цената на киселото мляко.
@ Д-р Умриго:
Пикаенето на бисери е известен синдром, който не трябва да се бърка с нарушената перисталтика на дебелото черво, което води до друг синдром - "би сер".
Научно е доказано е че за да има "би сер", трябва да се наблюдава хранене поне три пъти на ден!
Добра идея преди години бе тоалетна хартия да се продава в магазините само срещу бележка, че си ял. Уважаеми г-н Анонимен пенсионер, аз мога да ви накарам да пикаете бисери, но се страхувам, че и на Пламен Орешарски ще му хареса и тогава освен в поликлиниката, ще трябва да носите урина и в данъчното.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. oleole - д-р Умриго
23.08.2007 22:31
@Слънце мое,
Ползвайте космидиск - така именно той, а не вашият гръбнак ще "изчатърква". Но това е съвет за временно ползване; за това (особено ако прегръщащия е нежелан), можете да използвате кожухче от подцинкована ламарина с метални шипове по него (при чести прегръдки в столичният транспорт е добра идея по ламарината да тече ток (ползвайте токопрекъсвач и гуменки!))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: oleole
Категория: Хоби
Прочетен: 67722
Постинги: 26
Коментари: 72
Гласове: 335
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031